سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Rentalcariran.com

قفل دیجیتال

وقتی نیاز به قفل های دیجیتال و هوشمند حس شد بیشتر شرکتهای تولید قفل به تولید دیجیتال بر حسب سلیقه مشتری و خواسته آن ها ،قفل های با قابلیت های بالا که احتیاجی به حمل کلید نداشته باشد با اثر انگشت و یا رمز های جند رقمی باز شود و به غیر از آن عوامل هشداری بسیاری داشته باشد مثلا حساس بودن در برابر گرمای بالا و یا ضربه های غیر عادی ...

در حال حاضر تقریبا همه هتل ها معمولا از مدلهای کارتی استفاده می کنند که یک عدد کارت به مشتری داده می شود و مسافر با تماس بسیار راحت کارت با قفل به راحتی درب باز می شود ومسافر به راحتی وارد می شود.

قفل های دیجیتال

دلایل محبوبیت قفل های دیجیتال

قفل های دیجیتال به دلایل زیادی در حال حاضر محبوب شده اند بعضی دلایل را در زیر برایتان یاد آور می شویم.

1-شما احتیاجی به حمل کلید ندارید کارت و کلید مغناطیستی ،رمز یا اثر انگشت شما کلیدشما می باشد که بسیار قابل اعتماد تر از کلید می باشد

رمز در حافظه شما می باشد که آن در یکی از امن ترین جا ها قرار دارد.

2-دیگر نگران ماندن در پشت درب منزل یا اتاق خود نباشید زیرا رمز یا اثر انگشت شما همیشه همراه شما می باشد .

3-احتیاجی به قفل اضافه و یا اینکه وقتی از منزل خارج می شوید چند دقیقه ای وقت خود را صرف کنید برای قفل کردن درب منزل یا اتاق ندارید زیرا در صورت خروج خود به خود درب قفل می شود و احتیاجی به صرف زمان و انرژی برای قفل ندارید و همچنین در هنگام برگشت هم به راحتی درب را باز می کنید.

4-این قفل ها دیگر مانند قفلهای مکانیکی یا قدیمی نیستند که وقتی با دیلم ویا وسیله ای به آنها ضربه بزنید واکنشی نشان ندهند و احتمال باز شدن داشته باشند . این قفلها در صورتی که احساس کنند کسی قصد تخریب آنرا داشته باشد با آلارم خود مانند یک دزدگیر عمل کرده و سعی در مطلع کردن اطرافیان و فراری دادن مهاجم دارد، «یعنی به زبان ساده قفلی است با دزدگیر»

این قفل ها به شوک های الکتریکی هم حساس می باشند چون سری اول قفل ها که آمدند به شوک حساس نبودند و بعضی از سارقین متوجه این تقطه ضعف شده بودند و باشوک دادن آنها را باز می کردند ولی این روش دیگر امکان پذیر نمی باشد.

قفل های شرکت ما در صورت شوک های شدید چند ثانیه خاموش می شود(تحمل 3000ولت شوک را دارد)

قفل های دیجیتال

5-دارای سیستم اعلام حریق هم می باشد

یعنی قفلی می باشد که علاوه بر قفل بودن و دزدگیر بودن در هنگام آتش سوزی آلارم می دهد و همانند یک سیستم هشدار حریق عمل می کند.

قابلیت این را دارد که در صورت آتش سوزی و احساس این که حرارت بالاتر از 60 درجه باشد شروع به آلارم کشیدن کرده و درب را اتوماتیک باز می کند که در صورت محبوس شدن کسی او به راحتی فرار کند و در صورت آمدن ماموران آتش نشانی آنها بدون فوت وقت به دلیل باز بودن درب به راحتی عملیات خود را آغاز می کنند. و باعث کاهش هزینه های جانی و مالی می شود .

6-مجهز به قفل کودک

این امکان باعث می شود که در صورتیکه فرزند شما در منزل می باشد شما قفل کودک رافعال کرده و خیالت راحت باشد که فرزندتان نمی تواند خارج شود.

7-مجهز به قفل امنیتی با فعال کردن این قابلیت این قفل هایدیجیتال حتی اگر کسی هم دارای رمز و کارت و..... اجازه باز کردن درب بدون هماهنگی را ندارد.

8-دارای سیستم هوشمند هشدار ضعیف شدن باطری می باشد.

9-کلید اضطراری دستی از داخل که درصورت از کار افتادن و ضعیف شدن باطری به شما امکان می دهد به راحتی در را باز و بسته کنید ،

10- زیبایی بسیار بالا و نصب بسیار راحت و امنیت بالای آن باعث می شود که استقبال بسیار بالایی از این نوع قفل صورت بگیرد.

Ever Lock

مجموعه ای از قفل های متنوع از مدل ها و رنگهای مختلف همراه با نصب آسان و کارایی بسیار بالا قابل نصب

در درب آپارتمان ،اتاق خواب و درب های اتاق های شرکت  و هتل ها می باشد.