سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Rentalcariran.com

گیت فروشگاهی دست دوم چیست؟

در تحقیقات و آمار گیری که در فروشگاه های بزرگ و هایپرمارکت بزرگ و زنجیره ای انجام شده است وجود گیت فروشگاهی برای هر مغازه ،فروشگاه و هایپرمارکت ضروری می باشد چون دزدگیر می تواند تا 90 درصد سرقت را کاهش می دهد و در ضمن باعث کاهش تعداد پرسنل یک مجموعه می شود.

 

همین موضوع باعث شده که گیت فروشگاهی یک وسیله ضروری برای فروشگاه و یا محل کسب وکار می باشد از این رو بیشتر افراد و صاحبان مشاغل به دنبال تهیه و نصب گیت فروشگاهی می باشند ولی بعضی عوامل مثلا گرانی روز به روز دلار باعث شده است بعضی از این افراد به دنبال تهیه گیت فروشگاهی دست دوم باشند این عمل ظاهرا می تواند اتفاقی خوب باشد چون شما می توانید با هزینه کمتر صاحب گیت فروشگاهی شوید ولی این عمل تبعات بسیاری خواهد داشت که در ذیل به محاسن و معایب آن می پردازیم.

  محاسن خرید گیت فروشگاهی دست دوم

تنها حسن خرید گیت دست دوم که می توان به آن اشاره کرد قیمت آن است که به نظر ارزان تر می باشد که آن هم ظاهرا می باشد چون در ادامه ممکن است هزینه های بیشتری به آن شخص خریدار تحمیل کند

 

معایب خرید گیت فروشگاهی دست دوم

 

1- همان طورکه برای همه ما پیش آمده جنس دست دوم برقی هیچ نشانه ای برای سالم و یا خراب بودن آن ندارد ممکن است یک گیت فروشگاهی دست دوم یک ساعت و یا چند سال کار کند که البته تجربه شرکت بی ان بی که حدود 10سال تجربه در زمینه گیت پوشاک دارد احتمال کار کردن مفید گیت فروشگاهی را بسیار کمتر از یک سال می داند.

2- بیشتر افرادی که گیت فروشگاهی خود را در فضاهای مجازی یا در میان دوست و آشنا به فروش می رسانند سه دسته می باشند که در ذیل کمی در مورد آن توضیح می دهیم

افرادی هستند که گیت فروشگاهی خود را تازه خریده اند از شرکتهای از شرکتهای متفرقه یا به بهانه ارزان بودن خریده اند حال بعد از گذشت چند مدت به این نتیجه رسیده اند خواسته آنها را از گیت فروشگاهی تامین نمی کند پس به فکر فروش آن افتاده است و می خواهد یک گیت فروشگاهی بهتر از یک شرکت معتبر خریداری کند که خرید آن اصلا توصیه نمی شود.

 

افرادی هستند که سه الی چهار سال از گیت فروشگاهی خود استفاده کرده اند و گیت فروشگاهی نسبتا ضعیف شده و یا به دلیل آمدن مدلهای کاملتر و جدیدتر احساس نیاز می کنند تا گیت فروشگاهی قدیمی خود را تعویض کند در این حالت گیت فروشگاهی عمر مفید خود را کرده است وخرید آن باعث مشکلات عدیده ای برای خریدار می شود.

 

افرادی هستند که گیت فروشگاهی را تازه خریده اند و از کارکرد آن راضی هستند ولی به دلایل مختلف تصمیم به بستن کسب وکار خود کرده اند  برای همین قصد فروش آن را دارند که مقدار آن یک در صد هم نمی باشد.

 

4-بعضی از فروشگاه ها که در اطراف آنها گیت فروشگاهی و یا دزدگیر پوشاک زیاد باشد باید فرکانس آنها باهم متفاوت باشد مثلا 4،8 ویا 10 باشد مثلا ممکن است گیت فروشگاهی دست دوم که خریداری شده از طرف شما فرکانس آن 4 باشد از روی اتفاق همسایه دیوار به دیوار شما هم دارای گیت فروشگاهی با فرکانس 4 باشد (چون معمولا فروشنده گیت دست دوم فرکانس آن را نمی داند) بعد فروشنده حاضر به پس گرفتن از شما نمی باشد و شما هم نمی توانید آن را نصب کنید چون در صورت نصب هم گیت شما و هم گیت همسایه شما از کار خواهد افتاد پس خرید شما فقط باعث دور ریخته شدن مبلغ شما می شود در صورت فروش دردسرهایآنرا خواهید داشت .

 

5-اگرگیت فروشگاهی خریداری شده شما سالم ومناسب باشدبرای محل شما برای کارکرد مناسب به یک نصب خوب و ماهرانه از طرف یک نصاب گیت فروشگاهی نیاز دارید که پیدا کردن یک نصاب ماهر برای یک خریدار معمولی کار دشواری می باشد و در صورت پیدا شدن یک نصاب مناسب ممکن است قیمت پیشنهادی آن برای نصب بسیار بالا باشد که باعثجبران شدن قیمت پایین هزینه خرید آن شود.

دومین موضوع این است که نصاب باید بعد از نصب دزدگیر پوشاک نسبت به کار خود تعهد داشته باشد و در صورت خواستن تنظیم مجدد پاسخ گوی مشتری باشد و در خواست هزینه های نا معقول از مشتری نکند.

 

6-بعضی فروشندگان گیت های دست دوم دقیقا از نوع فرکانس دستگاه خود اطلاع ندارند و چند مدل تگ مختلف از لحاظ فرکانس را مخلوط کرده و به خریدار ارائه می کنند و مشتری بعد مدتی متوجه می شود بعضی تگها با دستگاه کار نمی کند و مجبور به جدا سازی آنها می شود که بسیار وقت گیر می باشد و درصورت کجا سازی تگهای غیر هم فرکانس عملا آنها غیر قابل استفاده می باشد و بخشی از هزینه انگار دور ریخته شده است و جبران ارزان بودن دستگاه می شود.

 

7-معمولا شما در خرید گیت فروشگاهی دست دوم مجبور هستید پول را به صورت نقد به فروشنده پرداخت کنیدولی در خرید گیت نو معمولا این گونه نمس باشد.

 

محاسن خرید گیت نو:

 

1- شرکت که از آن خریداری می کنید موظف می باشد که گیت های فروشگاهی مغازه های اطراف شما را از لحاظ فرکانس مشخص کند و بعد دستگاه با توجه به آنها نصب کند.

2- شرکت گیت فروشگاهی همه پارامترهای و انواع گیت ها را به شما پیشنهاد و شما باتوجه نیازتان از شرکت خریداری می کنید.

3- معمولا شرکتهای معتبر فروش فروش گیت فروشگاهی قراردادهایشان شامل گارانتی یا تعویض برد در یک سال و خدمات بعد از فروش از سه الی پنچ سال می باشد .

که در صورت سوختن برد دزدگیر پوشاک موظف هستند بدون هیچ هزینه ای آن را تعویض کنند و در سال اول فقط هزینه ایاب و ذهاب برای تنظیم گرفنه می شود.

4- شرکتهای فروش گیت فروشگاهی معتبر معمولا برای کم کردن هزینه تنظیم مجدد خود نصاب های ماهر تربیت می کنند که بصورت رایگان برای شما گیت را نصب و راه اندازی می کنند.

5- شرکتهای فروش دزدگیر فروشگاهی معمولا برای رقابت و احترام به مشتری معمولا شرایط سهل و آسان برای خرید مشتری می گذ ارند مثلا پرداخت درصدی به صورت نقدی و دریافت بقیه به صورت اقساطی می باشد.

6- شما قبل از خرید می توانید با مشاوران شرکت مشورت کنید وبعد از نصب از کارایی دستگاه مطمئن شوید و بعد اقدام به تسویه آن کنید.

حال با خواندن محاسن ومعایب خرید گیت دست دوم شما می توانید تصمیمی مطمئن تر بگیرید ولی به طور کلی می توان گفت خرید یک گیت دست دوم خریدی با ریسک بالا می باشد و خرید یک گیت فروشگاهی از یک شرکت معتبر خرید با خیال آسوده و مطمئن از کار کرد مناسب دستگاه می باشد.