سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Rentalcariran.com

نحوه عملکرد گیت فروشگاهی و استفاده از آن

نحوه عملکرد گیت فروشگاهی ویادزدگیرلباس

برای افرادی که از گیت فروشگاهی ویادزدگیر لباس نحوه عملکرد محصولات رااستفاده می نماید بسیار بااهمیت می باشد تاازنقاط قوت وضعف این محصول آگاه شوند.مشکل اصلی هنگامی پیش می آید که اجناس فروشگاه کوچک، فلزی و یا بابسته بندی متالایزباشند.زیرا برروی این اجناس کار بسیار سختی است،اما دزدگیرچسباندن موضوع پایین آمدن میزان سرقت در فروشگاها موضوع قابل چشم پوشی نیست،بنابراین صاحبان فروشگاه تحت هرشرایط به سیستم گیت های فروشگاهی ودزدگیرهای نیاز دارند ادامه مطلب...

راهنمای نصب گیت فروشگاهی

راهنمای فارسی نصب وتنظیم سیستم دزدگیر فروشگاهی

 

می باشد که به صورت   RF یکی از انواع سیستمهای دزدگیر BNBگیت فروشگاهی جفت پایه در محل فروشگاه نصب می گردد. در این سیستم همواره یک آنتن به عنوان فرستنده ویک آنتن به عنوان گیرنده در نظر گرفته می شود. ادامه مطلب...

نکات مهم برای استفاده از گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی

 

 

نکات مهم برای استفاده از گیت فروشگاهی

 

·          تعیین نوع گیت فروشگاهی

همانطور که می دانید به طور کلی 3 نوع گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی داریم،RF,AM,EM که مکانیسم هر کدام متفاوت است ولی در عملکرد تمامی آنها یک کار را انجام میدهند که اصولا گیت RF بیشترین متقاضی را دارد. البته این نکته فراموش نشود که تعیین نوع گیت را کارشناس فنی پیشنهاد میدهد،طبق معیارهای تخصصی و فنی محل نصب.

ادامه مطلب...

انواع گیت فروشگاهی-بخش2-AM & EM

انواع گیت یا دزدگیر فروشگاهی-بخش2-گیت AN&EM

با سلام خدمت دوستان و همکاران گرامی امیدوارم از مطالب  و مقالات ما راضی بوده باشید. امروز می خواهیم در ادامه بحث گذشته (بخش1 – گیت RF ) که در مورد انواع گیت  فروشگاهی یا دزدگیر  فروشگاهی بوده صحبت کنیم. در بخش1 در مورد گیت فروشگاهی RF صحبت کردیم و مزایا و معایب آنها را متذکر شدیم و نحوه کار این نوع گیت را توضیح دادیم و همچنین  راجع به طرفداران بسیار این نوع گیت ها در بازار گفتیم.

همانطور که گفته شد گیت فروشگاهی انواع مختلف دارد که بسته به نوع کسب و کار و محل نصب و خواسته شما از آن،با هم فرق دارند و عملکرد هر کدام متفاوت می باشد،ولی در کل پایه و اساس خدمات آنها یکی است.

ادامه مطلب...

انواع گیت فروشگاهی-بخش1-RF

امروزه سرقت از مغازه های سوپر مارکت ، کتابفروشی ، لوازم آرایشی ، فروش عینک ، زیور آلات ، پوشاک ، کیف و کفش ، و یا حتی فروشگاه ها رایج شده است و دلیل آن عدم نظارت بر اجناس و مدیریت مشتریان می باشد که کار آسانی نیست و نیازمند نیروی انسانی زیادی می باشد.

قبل از شروع کسب و کار باید سیستم حفاظتی و نظارتی محل کار را جدی گرفت تا درصد سرقت و ضرر رسانی به کسب و کار شما کاهش یابد.

یکی از رایج ترین سیستم های حفاظتی بعد از سیستم های نظارتی(دوربین مدار بسته) گیت های فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد که در اکثر مغازه ها و کسب و کارهایی که ورود و خروج مشتریان بسیار زیاد است و اجناس در معرض همگان  و قابل لمس است استفاده می گردد.

ادامه مطلب...