سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Rentalcariran.com

گیت فروشگاهی و کیف و کفش فروشی

مفید بودن گیت فروشگاهی باعث شده که گستردگی بسیار زیادی در همه صنف ها داشته باشد و مفید بودن آن باعث شده که بسیار متداول شده است در قدیم ایام شاید گیت ضد فروشگاهی در نواحی خاصی از تهران و فقط در بعضی صنف ها مثلا در میدان هفت تیر تهران و یا چهار راه ولیعصر فقط مانتو فروشی ها و لباس زنانه فروشی از دزدگیر لباس استفاده می کردند در اوایل که گیت ضد سرقت فروشگاهی امده بود دیدن ان برای مردم عجیب بود و جالب تر از ان مشاهده می کردند که کل لباسها یا مانتو های یک فروشگاه کلا به آنها قطعات پلاستیکی وصل شده که بعدها همانند اسم انگلیسی ان به تگ ضد سرقت معروف شدند بعد به علت  مفید بودن و تعریف استفاده کنند گان که باعث کاهش امار سرقت شده است و افزایش امار سرقت از مغازه ها باعث گسترده شدن دامنه استفاده از گیت فروشگاهی در صنف های مختلف و کاربرد  اسان آن باعث شد که گیت ضد سرقت فروشگاهی بسیار همه گیر و متداول و سراسری شده است و دیگر وجود و نصب گیت فروشگاهی خاص یک صنف و محله خاص نیست بلکه شما در هر مرکز خرید به راحتی گیت ضد سرقت فروشگاهی را می بینید در هر صنفی لباس فروشی ، کتاب فروشی ، فروشگاه های زنجیره ای ، هایپرمارکت ها ، باشگاه و .. . ..  ملاحظه    می کنید . گسترش روز افزون استفاده و نصب انواع گیت فروشگاهی با عث کامل شدن و پیشرفت آن محصول شده است .

صنف کیف و کفش فروشی یکی از استفاده کنندگان این محصولات می باشد تعویض نوع چینش و دکوراسیون مغازه ها باعث شده است که بیشتر مغازه ها همانند یک هایپرمارکت یا سوپرمارکت چیده شود یعنی مشتری به راحتی در مغازه می چرخد و هر محصولی خواست از نزدیک مشاهده می کند و حتی به آن دست می زند از نوع کیفیت و دوختش آگاه می شوند . و این روش یعنی باعث مشتری مداری و خرید اسوده و راحت از طرف مشتری می شود بیشتر مغازه ها که تفکر مشتری مداری دارند و مساحت مغازه و امکانات  هم نیز اجازه میدهد  سمت به سوی این نوع چیدمان می روند که باعث زیبایی و آسودگی مشتری می شود وحال بیشتر مغازه های برند فروشی و معروف تهران همچین چیدمانی دارند  . ولی باید در نظر گرفت که این نوع چیدمان معایب خاص خود را دارد که همان سرقت می باشد ولی محاسن ان بسیار بیشتر است و مسئله سرقت را هم میتوان با نصب گیت فروشگاهی به راحتی کم و به حداقل برسانیم.

نصب گیت فروشگاهی در کیف وکفش فروشی شرایط و قاعده خاص خود را دارد شما مانند لباس فروشی به راحتی نمی توانید تگ لباس را به چرم یا مصنوعات چرمی وصل کنید چون ممکن است باعث خرابی و سوراخ شدن آن شود پس بهتر است از لنیارد و تگ برای کیف های بند دار استفاده کرد و بند کفش برای کفشها برای بعضی از اجناس که نمی توان به آنها لنیارد و تگ ضد سرقت نصب کرد می توان از لیبل استفاده کرد و باید به این نکته توجه کرد که همه اجناس موجود در فروشگاه دارای لیبل و تگ لباس باشد زیرا در صورت اینکه چیزی بر روی انها متصل نباشد گیت فروشگاهی آن را نمی شناسد و آلارم نمی زند پس گیت فروشگاهی به خروج اجناسی حساس است که دارای تگ ضد سرقت و لیبل ضد سرقت باشد . در صورتیکه اجناس سهوا یا عمدا بدون خنثی شدن لیبل با خنثی کننده و یا جدا شدن تگ از بین گیت فروشگاهی خارج شود دستگاه شروع به آلارم میکند و شما دقیقا در حین انجام اشتباه و رویداد سرقت متوجه می شوید و این یعنی موفقیت که در همان حال لحظه متوجه شوید و مانع آن شوید گیت فروشگاهی برای همین ویژگی هاست که گیت فروشگاهی امار سرقت را بسیار کاهش می دهد .