سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Rentalcariran.com

انواع گیت فروشگاهی-بخش2-AM & EM

انواع گیت یا دزدگیر فروشگاهی-بخش2-گیت AN&EM

با سلام خدمت دوستان و همکاران گرامی امیدوارم از مطالب  و مقالات ما راضی بوده باشید. امروز می خواهیم در ادامه بحث گذشته (بخش1 – گیت RF ) که در مورد انواع گیت  فروشگاهی یا دزدگیر  فروشگاهی بوده صحبت کنیم. در بخش1 در مورد گیت فروشگاهی RF صحبت کردیم و مزایا و معایب آنها را متذکر شدیم و نحوه کار این نوع گیت را توضیح دادیم و همچنین  راجع به طرفداران بسیار این نوع گیت ها در بازار گفتیم.

همانطور که گفته شد گیت فروشگاهی انواع مختلف دارد که بسته به نوع کسب و کار و محل نصب و خواسته شما از آن،با هم فرق دارند و عملکرد هر کدام متفاوت می باشد،ولی در کل پایه و اساس خدمات آنها یکی است.


امروز می خواهیم دو مدل دیگر از گیت فروشگاهی را با هم بررسی کنیم.

یکی دیگر از انواع گیت فروشگاهی یا همان دزدگیر فروشگاهی مدل AM می باشد.

AM (Acousto-Magnetic)      

این نوع گیت های فروشگاهی در فرکانس مشخص 58 کیلوهرتز کار می کنند که به طور معمول دارای 2 آنتن ،گیرنده و فرستنده می باشد که با عبور لیبل و یا تگ از بین آنتن ها و اختلال در ارسال و دریافت فرکانس شروع به کشیدن آژیر و اعلان می نماید.

این نوع گیت دارای دقت بالاتری نسبت به گیت فروشگاهی RF هستند و امکان اتصال لیبل و تگ بر روی فلزات و لوازم الکترونیکی مانند موبایل را دارد. محدوده بیشتری را نسبت به گیت فروشگاهی RF جواب می دهد و برای مغازه ها و فروشگاه هایی که درب ورودی و خروجی بزرگتری دارند مناسب تر است و مسلما نسبت به گیت RF قیمت بالاتری دارد و گرانتر می باشد.

این نوع گیت فروشگاهی نیز مانند گیت RF دارای مزایا و معایبی می باشد. از جمله معایب آن می توان از قیمت بالای آنها نسبت به گیت RF نام برد و از مزایای آنها،به دلیل مکانیسم عملکردشان تا شعاع بیشتری را پوشش می دهند و برای فروشگاه های بزرگ که درب ورودی و خروجی بزرگتری دارند مناسب تر است.

EM (Electromagneticam)

این نوع گیت فروشگاهی کم استقبال ترین نوع گیت موجود در بازار می باشد،ابعاد بزرگ و محدوده پوشش کم آنها باعث نارضایتی مشتریان شده است.

معمولا مابین فرکانس 1 هرتز تا 1000 هرتز کار میکنند و محدوده پوشش آنها نهایتا تا 80 سانتی متر قدرت دارد.

وجه تمایز این نوع گیت فروشگاهی ، فعال کردن و غیر فعال کردن لیبل های آنها است که این قابلیت در دو مدل قبل یعنی گیت RF و AM وجود ندارد. به عنوان مثال در گیت فروشگاهی RF و یا AM برای خروج کالایی که روی آن لیبل دارد باید اول لیبل آنها غیر فعال گردد تا بتوان آن را از فروشگاه،و از بین دو گیت عبور داد. عملا دیگر آن لیبل که غیر فعال گردیده است قابل استفاده مجدد نیست،اما در گیت EM این قابلیت وجود دارد که لیبل های غیر فعال شده آنها را مجددا فعال نمود.

در مکانهایی مانند کتابخانه که اقلام به صورت امانت داده می شود مناسب هستند. این نوع گیت فروشگاهی نیز مانند دو گیت RF و AM دارای معایب و مزایا می باشد.

از مزایای انها می توان از قابل انعطاف بودن لیبل های آنها نام برد که به راحتی و بر روی هر جسمی ، با هر ابعاد نصب می گردد و قابلیت بارها فعال و غیر فعال کردن را دارد.

از معایب آن هم می توان از قیمت بسیار بالا و بزرگ بودن گیت و همچنین محدوده پوشش کم آن نام برد که در بین مشتریان خود جایگاه آنچنانی ندارد.

 

حال میتوان به راحتی متوجه شد که چرا گیت فروشگاهی RF جایگاه مناسبی در بازار برای خود دارد و مشتران خود را چگونه و به چه دلیل راضی نگه داشته است.

باید این مطلب را متذکر شد که امنیت هیچ گاه صد در صد نیست ، اما این جمله باعث نمی شود که ما در محل کار و یا مکان کسب و کار خور مسائل امنیتی را نادیده بگیریم.

 

شرکت گیت فروشگاهی BNB با مشاورین با تجربه به صورت رایگان در شبانه روز آماده هر گونه مشاوره خرید و یا انتخاب محصول شما هستند.

شرکت BNB با بیش از یک دهه سابقه در بحث سیستم های حفاظتی و گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی آماده ارائه خدمات به صورت نقد و اقساد با شما مشتریان گرامی می باشد.

 

با آرزوی موفقیت و شادکامی شما دوستان گرامی.