سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Rentalcariran.com

انواع گیت فروشگاهی-بخش1-RF

امروزه سرقت از مغازه های سوپر مارکت ، کتابفروشی ، لوازم آرایشی ، فروش عینک ، زیور آلات ، پوشاک ، کیف و کفش ، و یا حتی فروشگاه ها رایج شده است و دلیل آن عدم نظارت بر اجناس و مدیریت مشتریان می باشد که کار آسانی نیست و نیازمند نیروی انسانی زیادی می باشد.

قبل از شروع کسب و کار باید سیستم حفاظتی و نظارتی محل کار را جدی گرفت تا درصد سرقت و ضرر رسانی به کسب و کار شما کاهش یابد.

یکی از رایج ترین سیستم های حفاظتی بعد از سیستم های نظارتی(دوربین مدار بسته) گیت های فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد که در اکثر مغازه ها و کسب و کارهایی که ورود و خروج مشتریان بسیار زیاد است و اجناس در معرض همگان  و قابل لمس است استفاده می گردد.


گیت های فروشگاهی انواع گوناگون دارد که نسبت به محل نصب و نوع کسب و کار و خواسته شما از آن با هم متفاوتند. در زیر یکی از این نوع گیت ها ی فروشگاهی  و یا همان دزدگیر فروشگاهی  را خدمتتان معرفی میکنم  که از رایج ترین نوع گیت های فروشگاهی می باشد که استفاده از آن برای عموم کسب و کار های ذکر شده امکان پذیر و در عین حال ارزان تر می باشد.

گیت های فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی RF

این نوع گیت های فروشگاهی ویا همان دزدگیر های فروشگاهی در محدوده فرکانس رادیویی کار میکنند که معمولا در رنج 8.2 مگاهرتز رایجترند.

عموما در دو مدل slim  (باریک) و wide  (پهن) وجود دارند که در فواصل پوشش دهی با هم متمایزند. RF slim در فواصل 90 الی 110 سانتی متری برای استفاده از تگ و در فواصل 80 الی 90 برای استفاده از لیبل میباشد و همچنین  RF wide در فواصل 120 الی 160 سانتی متری برای استفاده از تگ و در فواصل 100 الی 110 سانتی متری برای استفاده از لیبل استفاده میگردد(فواصل ذکر شده مابین دو آنتن گیت می باشد).

گیت های فروشگاهی RF دارای دو نوع برد،برد BNB کره ای و برد 3D طرح اروپا می باشد که هر دو نوع برد دارای گارانتی تعویض به مدت 1 سال زیر نظر شرکت BNB می باشد. البته برد های چینی و ارزانتر هم در بازار وجود دارد که از لحاظ کیفیت فاصله بسیار زیادی با برد های BNB و 3D دارد.

گیت های فروشگاهی RF در برخی موارد برای زیبایی هر چه تمام تر گیت و جلب توجه کردن مشتریان و نیز برای فروشگاه ها و مغازه هایی که دارای چیدمان و دکوراسیون مدرن می باشند از گیت های شیشه ایی ضد ضربه استفاده می شود که هم نمایی بسیار زیبا دارد و هم به دلیل وجود لامپ های LED جلوه خاصی به این مدل گیت های فروشگاهی داده است.

باید در نظر داشت که گیت های فروشگاهی RF دارای معایب و مزایایی می باشند. از معایب این نوع گیت ها باید ذکر کرد که امکان تداخل با سیستم های هم جوار را دارد. به عنوان مثال،اگر فروشگاهی مجاور فروشگاه شما با گیت های فروشگاهی RF با رنج فرکانسی 8.2 مگاهرتز کار کند ممکن است با گیت RF شما تداخل پیدا کرده و بوق ممتد داشته باشد،به همین دلیل است که باید فواصل بین گیت ها 6 الی 10 متر بین دو گیت فروشگاهی RF وجود داشته باشد.

از مزایای این نوع گیت ها باید به قیمت مناسب آن اشاره نمود که مشتریان خود را راضی نگه داشته است. از دیگر مزایای این نوع گیت های RF می توان از لیبل های قابل انعطاف آنها نام برد که به راحتی می تواند در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها،کتابفروشی ها،لوازم آرایشی و ... روی اقلام استفاده گردد.

در مقالات بعدی به زودی گیت های نوع دیگر را خدمتتان معرفی میکنم.

 

شرکت گیت فروشگاهی BNBو یا دزدگیر فروشگاهی BNB با کادری مجرب و با سابقه ایی طولانی ، مقتدرانه در راستای مشاوره رایگان در خدمت مشتریان گرامی خود می باشد.

ممنون از مطالعه شما،موفق و پیروز باشید.